fredag 22 mars 2013

Min bästra lektion

Min bästa lektion

I skolan har vi ganska många lektioner och jag hade tänkt berätta om vilken lektion jag tycker är roligast.
Och jag tycker nog att skogen är min bästa lektion det lektionen är på fredagar på den sista lektionen och det kanske också är roligt för att jag bor i trapphuset precis framför skogen och då så har jag ju varit i den skogen väldigt mycket. Men det är ju också roligt för att jag och min kompis Tekla har en koja som har väldigt mycket och det jag tycker är bäst med den kojan är att det fins ett jätte lent träd som har ramlar ner där som vi andvänder som trappa när det är sommar och så har vi en en rutchelkanna där som vi brukar åka när vi ska gå in i kojan fast tekla åker alltid för snabbt så hon åker i toaletten hella tiden fast jag åker lagom super snabbt inte så snabbt som tekla fast lagom snabbt.
och vi har inte direkt så vanliga saker där vi har t.ex. en bob, en ica kasse, en smörkniv och så en julgran. Det är våran lärare Emil som har den lektionen med oss och han brukar hällsa på oss ibland när vi är i kojan fast då brukar alltid tekla fixa toaletten fast vi går typ alldrig där fast en av oss har gjort det och jag tänker inte säga vem det var inte för att det var jag för det var det inte fast det var ju kanske jag och kanske Tekla så det är något ni får klura på och bara så ni vet att men jag så är det Maryam så ni vet vem som skriver detta inlägg :)
det skulle vara super roligt ifall någon skrev en kommentar alltsåt inte någon förälder fast det går ju också bra men jag menar någon som läser denna blogg för skojs skull så vi vet att ni liksom läser det vi skriver vilket land ni än kommer ifrån så skulle det vara super spännande ock få en kommentar från någon av er i andra länder än sverige.
Och jag tipsar er om att våran skola är bäst och fröknarna är jätte snälla i alla klasser så ni kan ju börja här vilket land ni än kommer ifrån jag vill bara hälsa världens bästa klass jag älskar klass 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar