fredag 22 mars 2013

Vecka 12.

Hej! Nu är vi i full gång med alla nationella proven. Nu innan påsklovet gör vi svenska proven och äfter påsklovet kommer vi att göra matte proven. Det är lite närvöst men det käns som att det går bra. Jag blev just klart med ett svenska prov och då var det ett perfekt tillfälle till att blogga. Det är så kul man  får liksom göra lite vad man vill. Om ni vill veta vad vi gjort i veckan så får ni kolla här. Måndagen var jag hemma och var förskyld så då vet jag inte riktigt vad de gjorde. Men på tisdagen så åkte vi till badet, skrev med Astrid som jobbar i tvåan, hade engelska och så hade vi lite so. På onsdagen så hade vi nutids kryss, långläsning (men jag gjorde nationelt prov eftersom att jag var sjuk i måndags då de andra gjorde det), teknik och matte med Carola som vi kommer få i fyran. Nu ska vi till lunchen så jag hinner inte skriva mer. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar