torsdag 30 maj 2013

                                       

Detta har vi gort under 1,2 & 3
 
 
1. Tekla får berätta om ettan för jag inte gick på den skolan. Vi har målat fyrverkerier, öppnat presenter varge dag från 1:a december-24:e och mer har jag inte så mycket minne av men jag minns att jag gjorde en supersnygg målad kanin. Eftersom inte jag gick här under ettan så ska jag ändå berätta vad jag gorde: min klass lärde sig tysk skrivstil, vi fick en ny klass kamrat och vi fick en ny fröken.
 
 
2. Vi gick till ica ålidhem och åt frukt.Och nu kommer inte Tekla på nå mer. Jag Lea var fotfarande inte i Umeå, jag var i USA och lärde mig Enngelska. Men i vårtenminen så var både jag/Lea och jag/Tekla här, och då hade vi skol dag förr sen kommer vi inte på något mer!
 
3. I trean så börgade vi med slöjd, bad och så fick vi längre gumpa. desutom så fick vi en ny lärare som heter Emil, och så hade vi lilla melodifestevalen.
 
Tack och hej och tack för dom terminerna som varit och hoppas vi syns i fyran!!!
Av: Tekla och Lea!!!   8-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar