torsdag 30 maj 2013

Ettan, tvåan och trean.

Glada minnen från ettan: Jag minns när Ninna sa att vi skulle ta med oss sand från en strand. Jag tog med sand från Nårrmjöle-strand. Jag tyckte att det skulle bli jätte kul att få Ninna som fröken. Det var kul att få göra fyrvärkerier på bilden.

Glada minnen från tvåan: Jag minns när vi fick gå till ica och smaka på massor av olika frukter. Sen minns jag väldigt väl när vi hade en dag som vi kände på hur det var att leva förr i tiden. Jag tyckte det var roligt för att man fick liksom känna på hur det var att leva förr.

Glada minnen från trean: Vi har läst mycket för att nå vårat mål som är att ha en läsfest. Varje gång som man har läst klart en bok så måste man göra en larvkropp. Varje fredag så brukar vi gå till skogen och sett hur träd har utväcklats. Vi har börjat med bad och slöjd.
Av: Wilma och Hanada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar