onsdag 14 november 2012

Matte läxan:)

Matte läxan var ganska svår och jag kom till level 10

Jag var inte derekt säker om det var matte läxan för den var mer som ett spel som man skulle kunna spela vardagligt.
Det var inte en matte läxa utan det var som ett pussel med former tycker jag!
Det var inte derekt världens roligaste spel men det var ganska klurigt och svårt.
Jag tror inte jag skulle kunna något alls av spelet men det var inte så svårt att förstå vad man skulle göra!
/Maryam frech   

   
  

1 kommentar:

  1. Hej Maryam!

    Hej Maryam!
    Vad bra att du kunde göra läxan. Matte är ju inte bara siffror och att räkna ut siffror och tal, det är även tänkande, problemlösning och logisk förmåga. Det är vad du har tränat dig i denna gång.
    Bra kämpat!

    Ninna

    SvaraRadera