torsdag 29 november 2012

Matteläxan vecka 48

Det första spelet, när man skulle räkna klossarna som kom fram och trycka på knapparna så att dom visste hur många dom var, det var stressande och jobbigt. Jag kom till nivå 10 och fick 8000 poäng fast jag körde det 2 gånger. Det andra spelet, när man skulle lägga jämvikt, var enklare än det första spelet. Jag lastade alla lastbilar och fick 4582 poäng. När jag spelar spel och jag inte förstår vad man ska göra kan jag bli på väldigt dåligt humör.

Hälsningar Anna Bonnedahl !!!!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Vad bra att du klurar och tänker..det är så man kommer framåt och lär sig allt mer.
    Jag förstår att du blir irriterad och tappar tålamodet när det är svårt, men jag är jätteglad att du ändå gör dina läxor, för jag vet att du lär dig massor!
    Kram på dig, du fina tjej=)....ett litet rim till dig från mig...oj...ett till=)

    Fröken Löken

    SvaraRadera