tisdag 27 november 2012

Matteläxa 1 vecka 48



http://www.primarygames.com/math/countthecubes/


5 kommentarer:

  1. Jag har prövat matte spelet och jag körde spelet 2 gånger och klarade alla nivåer från 1 till 10. Dom första nivåerna var väldigt enkla och någon av dom sista var väldigt svåra.

    Av: Lea 8-)

    SvaraRadera
  2. Jag körde spelet en gång och fick 8000 poäng. Det var väldigt kul men det var lite svårt i slutet. Man fick verkligen tänka efter. Jag klarade alla nivåer från 1-10.
    hälsningar Thyra!

    SvaraRadera
  3. Det här spelet var kul. Det blev svårare och svårare( det märktes) Jag klarade alla nivåer. Det första nivåerna var väldigt enkla.:D

    av: Ilse

    SvaraRadera
  4. Det var roligt men det blev svårare för varje nivå.Det vart fel i bland då fick man tänka lite extra. Jag kom till level 10/10 jag fick 42414 poäng. Av Veronica

    SvaraRadera
  5. Jag har precis spelat detta spel och jag tycker att det här spelet var ganska enkelt men det var lite svårt när jag skulle spela sista nivån för då så var det ganska många klossar. men det var ett bra spel ändå! /Tekla

    SvaraRadera